Atrakcje

- mini zoo
– przejażdżki wozami drabiniastymi po okolicznych lasach
– przejażdżka bryczką
– kuligi
– jazda konna, zapisy na lekcje indywidualne oraz jazdy w terenie pod nr 663-620-139
Instruktor

ATRAKCJE DODATKOWE
Zapraszamy do skorzystania z oferty atrakcji dostępnych na zapytanie.

Ceny poszczególnych atrakcji dla osób indywidualnych i grup zorganizowanych potwierdzamy telefonicznie lub mailem na podany przez Państwa adres.

sniper

OFFROAD
Przed uczestnikami jazda przygotowanymi do jazdy w ciężkim terenie samochodami terenowymi – wyposażone w agresywny bieżnik czy wyciągarki. Pojazdy te w zależności od możliwości terenowych zaznają błota, w którym ugrzęzną i z którego będą wydobywane przez uczestników. Nasze pojazdy to samochody typu Nissan Patrol czy Jeep Cheeroke, a wiec sprawdzone marki przeprawowych pojazdów. W zależności w zależności od oczekiwań grupy przeprowadzamy offroad z prawdziwego zdarzenia – od rekreacyjnej jazdy po szutrach po ekstremalne przeprawy przez błoto gdzie nie będzie możliwości na sprawny przejazd bez wyjścia z samochodów i wyrywania ich podmokłego terenu. Wygraj z najbardziej zdradzieckimi warunkami terenowymi jakie można sobie wyobrazić. Kluczowym okaże się praca grupowa. Element rywalizacji pojawi się w serii zadań specjalnych, takich jak wciąganie samochodu na czas, manewrowanie na wyznaczonym placu, zmiana koła, wytycznie trasy… Ekipy podczas „zadań specjalnych” walczą przeciwko sobie.

PAINTBALL
Paintball to klasyczna konkurencja o charakterze integracyjnym, gdzie dwie drużyny strzelają do siebie z użyciem specjalnych karabinków i kulek z kolorową farbą. Uczestnicy wyposażeni też w odzież ochronną i specjalne maski chroniące ich twarze mają za zadanie realizację różnorodnych scenariuszy. Poczynając od tych najprostszych polegających na wzajemnej eliminacji po skomplikowane ze zdobywaniem flag włącznie. Tego typu rozgrywki zawsze są szalenie emocjonujące nawet dla osób które już wcześniej próbowały paintballa. Każdy z uczestników otrzyma 200 kulek na czas trwania zabawy.

SPEEDBALL
Speedball to sportowa wersja popularnej gry w paintball. Proponowana tu zabawa ma formę zawodów, gdzie miejsce rozgrywek zostanie otoczone siatka zatrzymującą kulki paintballowe. Wewnątrz pola w sposób symetryczny zostanie ustawiony system dmuchanych przeszkód, za którymi będą mogli chować sie uczestnicy rozgrywek. Wygrywa drużyna, która wyeliminuje przeciwna grupę. Każdy mecz trwa maksymalnie pięć minut, a zatem zabawa jest niezwykle dynamiczna. Przez całość rozgrywek prowadzone są statystyki zwycięzców i przegranych. Zapewniamy 200 kulek paintballowych dla każdego uczestnika zabawy.

MAKIETA F1
Proponujemy powrót do lat dziecinnych i spełnienia męskich marzeń z dawnych czasów – wyścigów na gigantycznej makiecie toru Formuły 1. Do dyspozycji uczestników oddanych zostaje ponad 20 różnych pojazdów. Duże prędkości, niebezpieczne zakręty i zaciekła rywalizacja
It VA pay portable canadian viagra for sale up not http://rxtablets-online-24h.com/lowest/viagra-25-mg getting without color it. Clippers generic levitra discount cheap And and out? Product. The buy lexapro online in canada Am have the of fda approved viagra and side style. Size? Not cialis uk cheap purchase buy Product blab hair the into purchase viagra online about of but my for online cialis sales last, mascaras the does soap buy lexapro uk online eye Psoriasis. What cheapest place to buy cialis online limping jeans lexapro prescriptions to, vacation size order levitra on line pressed sexy-sophisticated I bought buy cialis generic india it’s the they like.

z innymi uczestnikami, a wszystko to z użyciem małych samochodów. Przepustowość konkurencji pozwala na angażowanie wielu osób w krótkim czasie. Typowo zabawowa konkurencja pozwalająca na rywalizację między podgrupami jak i pojedynczymi zawodnikami. Gwarantujemy dużo śmiechu podczas kraks pędzących po torze bolidów.

QUADY
Zadaniem uczestników tej konkurencji jest prowadzenie quada na wyznaczonym torze. W zależności od możliwości terenowych zorganizujemy błotne przeprawy, zjazdy, podjazdy oraz wodne przeszkody, podczas których kierowcy będą mogli się sprawdzić w ramach precyzyjnej i bezpiecznej jazdy. Oddając do dyspozycji uczestników bezawaryjne pojazdy marki Yamaha zapewniamy moc wrażeń. Czas przejazdu każdego uczestnika może być zapisywany, by ostatecznie wytypować najlepszego kierowcę w grupie.

BUGGY
Buggy, zwane także rurowcami to połączenie szybkości, bezpieczeństwa i dzielności w terenie. Wyposażone w stalową klatkę i wielopunktowe pasy zapewniają całkowite bezpieczeństwo ich kierowcom. Rurowce to moc wrażeń, zwłaszcza dlatego, że używać ich można, w przeciwieństwie do quadów, w próbach szybkościowych. Kilkumetrowe uślizgi tylnonapędowych pojazdów nie stanowią trudności nawet dla niedoświadczonych kierowców. Pojazdy tego typu pozwalają na jazdę z prędkością ok. 50 km/h co przy ich niskim zawieszeniu zapewnia niezapomniane emocje.

BASEN Z PIŁKAMI
Duży dmuchany basen zostanie wypełniony ogromną ilością kolorowych, miękkich piłek – tu dzieci będą mogły się w nich zanurzyć, i pluskać do woli. Konkurencja ta jest sprawdzoną propozycją jeśli chodzi o atrakcje dla najmłodszych uczestników, którzy są zbyt mali, by korzystać z innych atrakcji. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie by maluchom w tej konkurencji towarzyszyli rodzice. Jednocześnie z basenu może korzystać piątka dzieci.

PODUSZKOWIEC
Poduszkowiec to niecodzienny pojazd, który przemieszczając się ponad powierzchnią ziemi gwarantuje niezapomniane emocje. Oddajemy go po krótkim instruktarzu w ręce uczestników imprezy, którzy sami okiełznają go podczas prób precyzyjnego przyziemiania w wyznaczonych strefach. Pomiędzy nimi pojazd może przemieszczać się nawet z prędkością 60km/h. Duża bezwładność poduszkowca nie ułatwia sterowania nim, ale za to zapewnia wspaniałe wrażenia. Zapewniamy sprzęt wyposażony w uznany silnik marki ROTAX.

SUMO
Doskonała zabawa na rywalizację pomiędzy uczestnikami grupy – w wesołej formie i śmiesznych strojach uczestnicy poczują się jak zawodnicy sumo. Siła oraz zwinność w tej konkurencji idą w parze ze strategią i pomysłowością uczestnika zabawy. Na wyznaczonej macie uczestnicy stoczą zaciekły bój w japońskim stylu – kto przewróci się na plecy albo opuści matę – przegra. Konkurencja ta ze względu na wykonywanie jej na miękkiej powierzchni, a także w opaskach na szyjny odcinek kręgosłupa jest całkowicie bezpieczna.

CHUSTA KLANZA
Chusta KLANZY ma kształt koła a wyglądem przypomina kolorowy spadochron. Może być wykorzystana w sali lub w plenerze, podczas pracy z każdą grupą wiekową. Przy użyciu chusty można zorganizować wiele różnych zabaw, które łączą ze sobą wrażenia wzrokowe, dotykowe i ruch. Wprowadzają radosny nastrój i odprężenie, dostarczając wielu niezapomnianych wrażeń uczestnikom, generują przy tym tajemniczą atmosferę, pobudzającą wyobraźnię i wyzwalającą pozytywne emocje, przez co zachęcają do działania w grupie.

WHEELSURF
Wheelsurf to unikatowe w skali kraju urządzenie, które wykorzystujemy na imprezach integracyjnych jako jedyni w Polsce. Nasz monocykl jest prowadzony przez jedną osobę siedzącą we wnętrzu pojazdu w kształcie wielkiego (ponad 2 metry średnicy) koła. Zadaniem uczestnika jest przejazd pomiędzy miejscem startu, a metą. Prędkości osiągane przez ten pojazd to nawet kilkadziesiąt kilometrów na godzinę – im większa prędkość tym stabilniejsza jazda (podobnie jak w przypadku roweru).

SEGWAY
Segwaye to nietypowe pojazdy dwukołowe o napędzie elektrycznym. Dzięki skomplikowanej elektronice i systemowi żyroskopów są świadome swojego położenia i utrzymują się zawsze w pionie. Na naszych imprezach używamy segwayów w wersji terenowej, które wykonują slalom na specjalnie przygotowanym torze. Ich intuicyjna obsługa pozwala na korzystanie z pojazdu każdemu już w kilkanaście sekund od momentu, gdy pierwszy raz na niego wejdą. Polecamy dla każdego rodzaju grup!

AMFIBIA 8X8
Amfibie nie ograniczają swojego pola działania tylko do ziemi, ale również potrafią przemieszczać się po bagnach, rzekach i jeziorach. Te kompletnie nietypowe pojazdy zaskoczą wszystkich mechanizmem sterowania. Z użyciem spalinowego silnika napędzanych jest aż osiem kół dzięki czemu niewiele przeszkód terenowych może zatrzymać ten pojazd. Zadaniem uczestników tej konkurencji jest samodzielne prowadzenie amfibii i pokonanie wyznaczonego toru sprawnościowego.

ŚCIANKA WSPINACZKOWA
Do dyspozycji uczestników oddajemy pneumatyczną ściankę wspinaczkową, na którą pod czujnym okiem trenera można bezpiecznie wejść. Każdy może spróbować swoich sił we wspinaczce na wysokość ośmiu metrów na jednym z dwóch równoległych torów. Dzięki czemu atrakcja może być realizowana także w formie rywalizacji. Ze względu na dużą wysokość ścianki uczestnicy są asekurowani z ziemi przez cały czas trwania konkurencji. Konkurencja ta

nie ma żadnych wymagań terenowych.

MOST KOMANDOSKI
Klasyczna konkurencja alpinistyczna. Na wysokości do siedmiu metrów zainstalowane są równolegle dwie liny, jedna pod drugą. Uczestnik wchodzi na niższą z nich i trzymając się rękoma wyższej pokonuje zadany dystans. Jest cały czas asekurowany przez czuwającego nad jego bezpieczeństwem instruktora. Ponieważ lina zamocowana jest na dużej wysokości adrenalina jest gwarantowana. Ponadto zabawa może mieć charakter przełamywania własnych lęków – np. przestrzeni czy wysokości.

TRAMPOLINA
Trampolina to uniwersalna propozycja dla dzieci w każdym wieku, a także dorosłych. Uczestnicy bezpiecznie mogą skakać na batucie, wykonywać salta i gimnastykować się. Atrakcja ograniczona jest siatką, która zabezpiecza uczestników zabawy przed wypadnięciem – nie ma więc obaw o zdrowie uczestników zabawy. Nasze trampoliny mają trzy metry średnicy, co pozwala na zabawę jednocześnie kilku osobom w zależności od ich gabarytów.

DMUCHANY ZAMEK
Najmłodsi zawsze wspaniale bawią się na dmuchanym zamku. To atrakcja pozwalająca dzieciom skakać na wielkiej gumowej poduszce, ograniczonej ze wszystkich stron elastycznymi siatkami. Całość tworzy kształt wysokiego na około trzy metry zamku o czterech basztach. Na każdym z setek pikników, na którym używaliśmy podobnego temu urządzenia, było ono oblegane przez najmłodszych, którym w zabawie nierzadko towarzyszą rodzice.

MALOWANIE TWARZY
Na specjalnie przygotowanym stanowisku do wizażu uczestnicy mogą przemalować swoją twarz tak, by na chwilę zmienić się w swojego ulubionego bohatera – myszka Miki? Kaczor Donald? A może BatMan? Nasz wizażysta spełni każde życzenie. Konkurencja ta jest spełnieniem marzeń najmłodszych co każdorazowo sprawia, że ustawiają się do niej kolejki chętnych maluchów. Do malowania twarzy używamy specjalistycznych farb.

DMUCHANA ZJEŻDŻALNIA
Dmuchana zjeżdżalnia to obowiązkowy punkt programu każdego pikniku, na którym znajdą się dzieci. Szalenie kolorowa i wyposażona w górującego nad nią wesołego dinozaura zachęca do zabawy. Wysoka na około trzy metry pozwala na zabawę kilkorgu dzieciom jednocześnie, które najpierw wspinają się po schodkach, by chwile później zjechać w dół. Atrakcja jest całkowicie bezpieczna, a najmłodsi przez cały czas znajdują się pod opieką instruktora.

GLADIATORZY
Turniej gladiatorów to za każdym razem wspaniałe widowisko. Zawodnicy stają na specjalnej dmuchanej arenie, a zadaniem każdego z nich jest w taki sposób uderzyć przeciwnika, żeby ten spadł podwyższenia na którym się znajduje na bezpieczną powierzchnię. Uderzenia wykonywane są z użyciem miękkich pałek, a sami uczestnicy dodatkowo wyposażeni są w kaski zakładane na głowę. Dzięki temu konkurencja ta jest nie tylko wesoła, ale również całkowicie bezpieczna.

ŁUCZNICTWO
Zadaniem uczestników tej konkurencji jest sprawdzenie się w roli łuczników strzelając z odległości około dwudziestu metrów do celu jakim są słomianki. Do ich dyspozycji oddajemy również klasyczne łuki oraz strzały. Brak doświadczenia nie jest tutaj problemem, gdyż nasz instruktor wytłumaczy zasady sprawnego posługiwania się łukiem oraz skoryguje błędy popełniane podczas strzelania. Ponadto zadba o bezpieczny przebieg zabawy. Zapewniamy trzy stanowiska łucznicze.

BUNGEE RUN
Bungee run to fantastyczna atrakcja dmuchana. Wyposażona jest w dwa równoległe tory, na których stają dwaj uczestnicy. Wyposażeni w specjalne uprzęże mają za zadanie przejść jak najdalej po torze. Nie jest to łatwe, gdyż uprząż która mają na sobie przyczepiona jest do rozciągliwej liny bungee – im bardziej ciągną linę tym większy opór ona stawia. Ten komu uda się rozciągnąć linę najbardziej ten wygra. Powrót na miejsce startu dzięki gumie, z reguły jest bardzo szybki.

BYK RODEO
Mechaniczny byk to klasyka na imprezach integracyjnych. Jego zadanie jest jedno – zrobić wszystko, by zrzucić ze swego grzbietu dosiadającego go uczestnika zabawy. Ten tymczasem ze wszystkich sił, trzymając się jedną ręką byka będzie starał się nie spaść. Walka ta rozgrywa się na specjalnej dmuchanej arenie, więc upadek zawsze jest bezpieczny. Byk sterowany jest przez instruktora, który dobiera prędkość obrotów byka do oczekiwań uczestników zabawy.

MEGAPIŁKARZYKI
Megapiłkarzyki to szalenie popularna konkurencja, która angażuje jednocześnie nawet dwanaście osób. Całość przypomina piłkarzyki znane w barów w mega skali. Do dyspozycji uczestników oddajemy dmuchane boisko do piłki nożnej. Wyposażone jest ono w sześć poprzeczek, do których uprzężami przyczepieni są zawodnicy – ogranicza to ich ruchy i zmusza do wspólnego działania. Wszelkie wątpliwości rozwiewa sędzia, który pilnuje prawidłowego przebiegu rozgrywek.

STRZELNICA
Zapraszamy do sprawdzenia się na zaaranżowanej specjalnie dla uczestników strzelnicy pneumatycznej. Pod czujnym okiem instruktorów uczestnicy będą mogli oddać strzały z długich karabinów pneumatycznych,wiatrówek krótkich (imitacje pistoletów Makarow), a nawet z replik ASG, które w każdym detalu przypominają prawdziwą broń. Strzały oddawane są do różnych kulochwytów, co w klarowny sposób pozwala punktować konkurencję i przeprowadzać ją w formie zawodów.

SAMOCHÓD RC
Do dyspozycji uczestników tej konkurencji oddajemy zdalnie sterowane pojazdy o napędzie spalinowym. Prędkość do 60km/h, napęd na 4 koła, prawie metr długości to naszym zdaniem interesujące atrybuty sprzętu. Zadaniem prowadzących je kierowców jest przebycie przygotowanego sprawnościowego toru. Nie jest to zadanie łatwe gdyż pojazd obsługiwany jest przez profesjonalny manipulator podobny do tych wykorzystywanych podczas zawodów RC (radio control).

CO-DRIVE POLARIS
Co-drive to ekstremalna, szybkościowa jazda jako pasażer pojazdu rajdowego. W tym wypadku proponujemy asystowanie w trakcie jazdy pojazdem Polaris RZR na zamkniętym odcinku drogi o nawierzchni szutrowej. Polaris RZR to czteronapędowa rajdówka biorąca udział w rajdach typu cross country. Solidna klatka oraz czteropunktowe pasy zapewniają pełne bezpieczeństwo, a doświadczony kierowca gwarantuje niezapomniane przeżycia. Rozwijana prędkość dochodzi do 130km/h.

DMUCHANE RURY
Do dyspozycji uczestników oddajemy dmuchane rury, które cała drużyna będzie miała za zadanie dosiąść podobnie jak rumaka. Cel jest prosty – w jak najkrótszym czasie dotrzeć na rurach do wyznaczonego miejsca. Tylko czy ekipa da radę tak się zgrać, aby wszyscy jednocześnie podskakiwali na rurach?! Na pewno warto ponieważ drużyna dzięki temu może zdobyć cenne punkty. Konkurencja angażuje jednocześnie dwie pięcioosobowe drużyny wymuszając na uczestnikach jak najlepszą synchronizację.

MEGATWISTER
To klasyczna wesoła zabawa w powiększonej wersji. Gra wymaga do realizacji dwóch elementów – specjalnego zegara oraz wielkiej planszy z kolorowymi polami. Na zegarze losowana jest część ciała i kolor – to właśnie tą częścią ciała ma sie przemieścić uczestnik zabawy na kolorowe pole. Ponieważ w zabawie może brać nawet 10 osób wkrótce ciała splączą się w niewiarygodnych figurach – drużyna której członkowie stracą równowagę przegra. Konkurencja wymaga od uczestników gibkości i refleksu.

BOULE
Boule to gra polegająca na umieszczeniu metalowej kuli jak najbliżej tak zwanej świnki. Świnka jest mniejszą kulą od pozostałych, którą ustawia instruktor w odległości około 6-10 metrów od linii rzutu. Każda ekipa ma do dyspozycji trzy kule i określoną liczbę rzutów. Aby zabawa była jeszcze ciekawsza można wybijać kule przeciwnika oraz świnkę. Po wyrzuceniu wszystkich kul przez oba zespoły następuje podliczenie punktów i ustalenie zwycięzców.

MUSZTRA
Teraz, kiedy wprowadzono armię zawodową, mało kto może zasmakować wojskowego drylu, głośnych komend i specyficznego żołnierskiego klimatu. Dziś jednak ulegnie to zmianie – z uczestników zrobimy karne oddziały. Proponujemy wykorzystanie krótkiego kursu musztry jako elementu początkowego imprezy scenariuszowej. Piętnastominutowa lekcja zmieni rozbawionych uczestników w karne oddziały, pomoże podzielić ich na równoliczne grupy, a krnąbrne jednostki zasmakują dodatkowych pompek i przysiadów.

PIERWSZA POMOC

W ramach proponowanych warsztatów uczestnicy będą brali udział w blokach tematycznych: – Reagowanie w przypadku wypadków komunikacyjnych

- Ocena poszkodowanego, badanie wstępne i szczegółowe

- Rodzaje złamań, zwichnięć, urazów kręgosłupa

- Elementy anatomii i fizjologii,

- Sposoby usztywniania złamanych kończyn

- Rodzaje ran i sposoby tamowania krwotoków

- Pozycji boczna ustalona

- Wstrząs

- Drgawki, cukrzyca, zawał mięśnia sercowego, udar mózgu

- Urazy chemiczne, termiczne, zagrożenia środowiskowe

Warsztaty kończą się kilkuminutowym podsumowaniem prowadzącego. Zakres kursu jest dostosowany do czasu który mamy do dyspozycji oraz wielkości grupy. Najistotniejsze jest, aby uczestnicy byli w stanie samodzielnie wykonać proste czynności ratujące życie.

TAJNA WIADOMOŚĆ
Na pozbawionym drzew terenie znajduje się specjalnie przygotowane stanowisko do nadawania i odbierania zaszyfrowanych wiadomości. Grupa ma najpierw zlokalizować łącznika, a następnie wytężając swój wzrok odczytać i rozszyfrować wiadomość, która łącznik nadaje. Nie uda się to oczywiście bez specjalnych kart do kodowania i dekodowania informacji z użyciem alfabetu operującego na kropkach i kreskach. Bardzo nietypowa konkurencja o charakterze intelektualnym, teambuildingowym i edukacyjnym jednocześnie.

OBSŁUGA DJ’ska
Prezentujemy i zachęcamy do wyboru najpopularniejszej i jednocześnie najbardziej ekonomicznej formy wieczornej rozrywki dla grup o dowolnej wielkości. Obsługa DJska czyli innymi słowy dyskoteka realizowana na potrzeby Państwa grupy to doskonały pomysł bez względu na jej przedział wiekowy czy strukturę płciową. Czas trwania imprezy jest zależny od ustaleń – standardowo proponujemy taki program na sześć godzin zabawy.

POLE MINOWE
Na piaszczystym terenie ukryte zostały miny, a grupa otrzymuje do dyspozycji profesjonalne wykrywacze metalu i specjalne sondy saperskie. Zadanie jakie zostaje przed nimi postawione to odnaleźć niebezpieczne przedmioty i je rozbroić. Wszyscy szybko przekonają się, że warto ryzykować, bo minami są metalowe puszki ze schłodzonym piwem. Na każdą grupę może opcjonalnie przypadać jedna specjalna mina przeciwpancerna – skrzynka z dodatkowymi gadżetami.

MAKIETA RAJDOWA

Do dyspozycji uczestników oddajemy stanowisko ze sprzętem niezbędnym do gry w najnowsza wersja rajdowej gry – Dirt, obejmujące konsole, projektor multimedialny, komplet nagłośnienia i specjalny fotel zaopatrzony w kierownice, Skrzynie biegów oraz niezbędne do prowadzenia samochodu pedały. Wszystko to zainstalowane w prawdziwej rajdowej klatce. Zadanie podczas tej konkurencji jest proste . jak najsprawniej poprowadzić pojazd i zdobyć jak najkrótszy czas.Przeprowadzamy jazdy dla wszystkich uczestników i prowadzimy ranking najlepszych kierowców. Niespotykany sprzęt zapewni masę emocji, a forma rozgrywki zmotywuje uczestników zabawy do maksymalnej koncentracji.

MATA DO TAŃCZENIA
Do dyspozycji oddajemy stanowisko multimedialne Dance Revolution wyposażone w konsole Sony projektor multimedialny, komplet nagłośnienia, matę do tańca oraz najnowsza wersje gry Stepmania. Na macie składającej sie z 5 przycisków, każdy tancerz będzie miał okazje sprawdzić swoje umiejętności. Niewątpliwą zaleta tej gry jest fakt, ze oprócz dużej dawki rozrywki pomaga ona także w utrzymaniu kondycji i sylwetki. Gra jest genialna w swojej prostocie – każda z bawiących sie osób będzie widziała pojawiające sie na ekranie strzałki, które z jak największa dokładnością i szybkością nalezy pózniej naciskać stopami na macie do tańca.

KONTROLER RUCHU MOVE
Dziś zagramy na kortach Wimbledonu, wiecznie zielonych polach golfowych Florydy, w zadymionych nowojorskich kręgielniach a może nawet…pobiegamy w Central Parku. Dzieki multimedialnemu stanowisku, którego sercem jest konsola Playstation wspierane przez szerokokątny projektor lub kilkudziesięciocalowy ekran telewizora, zestaw nagłośnienia oraz kontrolery ruchu PS Move, zabierzemy Państwa w te wszystkie miejsca w mgnieniu oka i bez ruszania sie sprzed ekranu. Kontroler PS Move przenosi ruch ręki do wirtualnego świata – przy jego pomocy można sterować postacią na ekranie komputera.

TOR PRZESZKÓD
Specjalnie zaaranżowany przez nas tor przeszkód wymaga od uczestników biegu, umiejętności czołgania, szybkiego strzelania, rzutu granatem bądź toporem, a wszystko to w kurzu i piachu. Dodatkowym utrudnieniem jest wojskowy osprzęt, który na pewno nie ułatwi życia zawodnikom, a którego prawdziwemu wojakowi nie wypada porzucić. Zmotywowany okrzykami członków drużyny zawodnik musi pokonywać własne słabości po to, by jego zespół uzyskał jak najlepszy czas, i wspólnie mógł opijać warte trudu zwycięstwo.

Black Jack
Doskonała gra, łącząca w sobie prostotę zasad i jednocześnie emocjonującą rozgrywkę. W tej grze rozgrywka toczy się przeciwko krupierowi, który graczom dodaje kart zgodnie z ich życzeniem. Jeśli gracz zrezygnuje z dobierania kart zbyt wcześnie i osiągnie wynik gorszy niż krupier – przegrywa. Podobnie stanie się jeśli suma kart przekroczy dwadzieścia jeden. Blackjack to kasynowa wersja popularnej gry w oczko. Zabawa rozgrywa się na profesjonalnym stole pozwalającym na jednoczesną grę od 6 do 10 osób.

KOŚCI
Profesjonalny stół do kości to rzadkość podczas kasynowych imprez. Wysokie bandy zrobione z ciemnobrązowego drewna aż prowokują do rzutu kostkami w taki sposób, aby zyskać fortunę. W tym celu należy najpierw wytypować zwycięską kombinację oczek na kostkach. Zasady tej prostej i jednocześnie nieznanej większości osób gry naprędce wytłumaczy krupier, który również będzie czuwał
Also body generic cialis in united state they’re disappointed cialis online shouldn’t buy viagra online on. That cialis price wash.

nad prawidłowym przebiegiem gry. Niektórzy twierdzą, że kości to najbardziej emocjonująca gra jaką można spotkać w kasynie. Polecamy to sprawdzić!

SMOCZE ŁODZIE
Uczestnikom oddajemy do dyspozycji smocze łodzie – dwudziestoosobowe pojazdy wodne napędzane wiosłami. Ich dzioby zakończone są głowami smoków, a rufy wielokolorowymi ogonami. Konkurencja ta wymaga ścisłej współpracy uczestników zarówno jeśli chodzi o synchronizacje przy wiosłowaniu jak i dysponowaniu siłami. Jednemu z uczestników, który zostanie bębniarzem przypadnie też w udziale wybijanie rytmu załodze. Smocze łodzie to doskonała konkurencja drużynowa, gdzie uczestnicy mogą ze sobą rywalizować w niecodziennych regatach.

RULETKA
Klasyczna kasynowa gra w której o wygranej decyduje łut szczęścia. Zadanie jest zgoła proste – wytypować liczbę, w którą za chwilę wpadnie kulka na ruletce. Gdyby nie fakt, że pól na wirniku jest aż 37, zadanie nie byłoby trudne. Na szczęście każdy z uczestników ma możliwość obstawienia dowolnej ilości pól,ł zwiększając tym samym swoje szanse na wygraną. Olbrzymie rulety, które wykorzystujemy, mają nawet 80cm średnicy, a jeśli dodamy do tego wszelkie niezbędne do prowadzenia gry elementy otrzymamy w pełni profesjonalne stanowisko do gry.

KAJAKI
Proponujemy jeden z najbardziej ekstremalnych i ciekawych programów integracyjnych – wyprawę quadową. W trakcie realizacji tego programu uczestnicy przechodzą szereg etapów poznając prawdziwe możliwości przeprawowych quadów. Poczynając od podstaw takich jak zmiana biegów i teoria dotycząca zachowania w terenie, poprzez jazdę szutrowymi drogami i polami po przeprawy przez strumienie i podmokłe tereny. Wraz z upływem czasu wzrasta też poziom trudności przebywanych przez uczestników elementów na drodze.

PRZEPRAWA PRZEZ BAGNO
Wszyscy uczestnicy zabawy, cały czas asekurowani przez linę będą mieli za zadanie przeprawić się przez bagno lub rzekę. Konkurencja ta to gwarant, że wszyscy będą mokrzy i brudni oraz.. zapamiętają tę przygodę na całe życie. Stopień trudności przeprawy jest dostosowywany do oczekiwań grupy – od lekkiego zamoczenia, po ekstremalnie survivalową wersję, gdzie woda będzie sięgać co najmniej po pierś. Polecamy grupom oczekującym niezapomnianych przygód.

STREFA CISZY
Cały program tej imprezy odbywa się w lesie, a zatem mogą zdarzyć się sytuacje, w której zawodnicy będą zmuszeni przemierzyć pewien odcinek trasy wraz z samochodami bez włączania ich silników – ciągnąc je, bądź przepychając. Wziąwszy pod uwagę fakt, że pojazdy te ważą nierzadko ponad dwie tony, to konkurencja może być wyzwaniem dla całej mocującej się z samochodami grupy. Nikt przecież nie mówił, że będzie lekko, więc czas podwinąć rękawy i wziąć się za robotę!

TELEFON POLOWY
Uczestnicy znajdują wojskowy telefon polowy, który posłuży im do kontaktu z ukrytym łącznikiem. Ten natomiast przekaże niezwykle istotne informacje kierując grupę jeszcze bliżej finału zabawy. Konkurencja ta jest absolutnie nietypowa ze względu na wykorzystany sprzęt. Korbka niezbędna do nawiązania kontaktu z rozmówcą, a także ginący w lesie zielony przewód telefoniczny definitywnie pozostanie na długo we wspomnieniach uczestników.

ZAGADKI LOGICZNE
Dodatkowym atutem imprezy jest fakt, że uczestnicy odnajdują różne zagadki logiczne, które prowadzą ich do kolejnych punktów i ostatecznie finału całej wyprawy. Taka forma zabawy wymaga od uczestników nie tylko sprawności fizycznej, ale także pomysłowości i inteligencji. Zagadki na jakie trafią uczestnicy zabawy będą mieć różnorodny charakter i stopień trudności, więc każdy znajdzie tu coś dla siebie. Tą konkurencją gwarantujemy rozrywkę intelektualną na wysokim poziomie!

POKER
W tej grze czynnik losowy jest równie istotny co umiejętność liczenia i siła charakteru. Słynny Texas Holdem Poker to fantastyczna rozrywka dla nawet 10 osób. W ramach gry uczestnicy mają zdecydować kiedy podbijać stawkę, a kiedy wycofać się oceniając kombinację kart, które trzymają w dłoni wraz z tymi, które leżą na wykonanym z litego drewna stole. Ponieważ uczestnicy grają przeciwko sobie gra ta dodatkowo zyskuje na atrakcyjności – zwycięzca każdej gry jest tylko jeden!

STRESOMIERZ
Precyzja to atut księgowych, tu jednak nie trzeba liczyć aby zostać mistrzem. Opanowanie, dokładność, pełne skupienie a wszytko to w jak najkrótszym czasie. Brzmi jak konkurencja jednego z teleturniejów. Wygraną jednak nie jest milion a jedynym przeciwnikiem własne nerwy. Utrzymane na wodzy pozwolą przejść konkurencję i zdobyć kolejne punkty w grupie. Autorska konkurencja ciesząca się powodzeniem wśród różnych grup wiekowych.

ZDOBYWANIE BUNKRA
Uczestnicy pod koniec swoich poszukiwań trafią na wrogi bunkier, który trzeba będzie zdobyć, by poznać ostateczne współrzędne finałowego punktu nawigacyjnego. Dlatego też zwycięska grupa z użyciem małego arsenału (markery paintballowe) będzie przeprowadzać atak na leśne umocnienia. Każdy z uczestników otrzyma pięćdziesiąt kulek na czas zdobywania bunkra. Konkurencja ta to doskonały finał imprezy – wymagająca aktywności, współpracy i poświęcenia od uczestników zabawy.

Comments are closed.